E-commerce

Z TerGoPedia

Wersja z dnia 23:43, 25 lip 2022 autorstwa A4m74n (dyskusja | edycje)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Termin określający zbiór transakcji komercyjnych dokonywanych za pośrednictwem Internetu (online). Jest to rodzaj modelu biznesowego opartego wyłącznie na sprzedaży dóbr i usług w sieci. Użytkownicy mogą kupować produkty i usługi, korzystając z dowolnego urządzenia z podłączeniem do Internetu, takiego jak komputer, tablet czy smartfon.

Podobnie jak tradycyjny handel, e-commerce działa w czterech głównych segmentach, czyli: business-to-business (B2B), business-to-consumer (B2C), consumer-to-consumer (C2C) oraz consumer-to-business (C2B).

Ciasteczka pomagają nam dostarczać nasze usługi. Korzystając z naszych usług, zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek.