E-commerce: Różnice pomiędzy wersjami
Z TerGoPedia
(Created page with "A term used to describe a set of commercial transactions conducted over the Internet (online). This business model is based solely on selling goods and services online. Users can purchase products and services using any Internet-connected device, such as a computer, tablet, or smartphone. Similarly to traditional commerce, e-commerce operates in four main segments, namely business-to-business (B2B), business-to-consumer (B2C), consumer-to-consumer (C2C), and consumer-to...") |
Nie podano opisu zmian Znacznik: edytor kodu źródłowego 2017 |
||
(Nie pokazano 1 pośredniej wersji utworzonej przez tego samego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
Termin określający zbiór transakcji komercyjnych dokonywanych za pośrednictwem Internetu (online). Jest to rodzaj modelu biznesowego opartego wyłącznie na sprzedaży dóbr i usług w sieci. Użytkownicy mogą kupować produkty i usługi, korzystając z dowolnego urządzenia z podłączeniem do Internetu, takiego jak komputer, tablet czy smartfon. | |||
Podobnie jak tradycyjny handel, e-commerce działa w czterech głównych segmentach, czyli: business-to-business (B2B), business-to-consumer (B2C), consumer-to-consumer (C2C) oraz consumer-to-business (C2B). |
Aktualna wersja na dzień 23:43, 25 lip 2022
Termin określający zbiór transakcji komercyjnych dokonywanych za pośrednictwem Internetu (online). Jest to rodzaj modelu biznesowego opartego wyłącznie na sprzedaży dóbr i usług w sieci. Użytkownicy mogą kupować produkty i usługi, korzystając z dowolnego urządzenia z podłączeniem do Internetu, takiego jak komputer, tablet czy smartfon.
Podobnie jak tradycyjny handel, e-commerce działa w czterech głównych segmentach, czyli: business-to-business (B2B), business-to-consumer (B2C), consumer-to-consumer (C2C) oraz consumer-to-business (C2B).